عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...


ناگهان باز دلم یاد تو افتاد گرفت...

آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۴۴ ب.ظ

۰

همه جا با منی...من اما

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۴۴ ب.ظ

خدایا.....
چه خوبست که همیشه هستی!
نیازی نیست کلی مقدمه چینی کنم و تجملات به خرج دهم برای حس کردنت...
نیازی نیست وقت قبلی بگیرم برای دیدنت...
همینکه در دلم اسم تو را صدا میکنم آرام میشوم.
و چه حس خوبیست اینکه میدانی همیشه با توست،حتی آنجایی که در حال گناه هستی هم دارد با محبت و عشق به تو می نگرد....و چقدر بی معرفتیم ما آدم ها...
میخندیمو شادی میکنیم بدون آنکه بدانیم خالقههمین شادی ها ناراحت است.
خدایا؛کاش کمی کمتر مهربان بودی!
به خاطره این مهربان بودنت است که از تو سواستفاده میکنیم...
همه کار میکنیمو با خود میگوییم(بعدا توبه میکنم،خدا میبخشد) و به راستی که تو میبخشی آن هم از ته دل...
البته این ها را بگذار به پای ناز کردن بنده ات برای تو! وگرنه اگر ذره ای از مهربانیت کم شود وای به حالمان...
تو کناره منی
نمی ترسه دلم...
یا ارحم الراحمین

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۲
یا زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی