عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...


ناگهان باز دلم یاد تو افتاد گرفت...

آخرین نظرات

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۰ ب.ظ

۱

و چه سختست نبینی او را...

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۰ ب.ظ

 

 

چشم آلوده کجا،دیدن دلدار کجا؟

دل سرگشته کجا وصف رخ یار کجا؟

قصه ی عشق من و زلف تو دیدن دارد

نرگس مست کجا همدمیِ خار کجا

سر عاشق شدنم لطف طبیبانه توست

ورنه عشق تو کجا این دل بیمار کجا؟

منتی بود نهادی که خریدی ما را؛

رو سیه برده کجا میل خریدار کجا؟

هرکسی را که پسندی بشود خادم تو

 خدمت شاه کجا نوکر سربار کجا؟

کاش در نافله ات نام مرا هم ببری

که دعای تو کجا عبد گنهکار کجا؟

مهر من گر که فتد در دل تو میفهمم؛

شهد دیدار کجا دوری دلدار کجا؟

به خدا چون دل زهرا نگرانست دلم

 یک شهِ تشنه لب و لشگر بسیار کجا؟

کاش زینب نرسد کوفه بدون تو حسین

 زینب خسته کجا کوچه و بازار کجا؟

یاد گیسوی رقیه جگرم میسوزد

 دست عباس کجا پنجه ی اغیار کجا؟...

 

شعر از :«قاسم نعمتی»
 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۸
یا زهرا

نظرات  (۱)

۲۸ تیر ۹۸ ، ۲۰:۵۸ کارمند مجرد
من امروز 100 سوره قدر عصر جمعه را ثوابش رو تقدیم به امام زمان کردم اگر ایشان ببینند و بپذیرند از ما شیعیان گنه کار
پاسخ:
قبول باشه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی