عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...


ناگهان باز دلم یاد تو افتاد گرفت...

آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲ ب.ظ

۳

چالش ادعیه منتخب

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲ ب.ظ

وَ اِلی غَیرِکَ فَلاتَکِلنی،الهی الی من تَکِلنی...

و مرا به غیر خودت واگذار مکن،ای خدا مرا به که وا میگذاری؟

 

 

انا یا الهی المُعتَرِفَ بِذُنوبی فَاغفِرها لی

ای خدای من، معترفم به گناهانم پس تو به کرم از من درگذر

 

اَنَاالَّذی اَسَاتُ

من آن بنده ام که بد کردم

 

اَنَاالَّذی اَخطَاتُ

من همانم که خطا کردم

 

اَنَاالَّذی هَمَمتُ

من همانم که اهتمام به عصیان کردم

 

اَنَاالَّذی جَهِلتُ

من همانم که نادانی کردم

 

اَنَاالَّذی غَفَلتُ

من همانم که غفلت کردم

 

اَنَاالَّذی سَهَوتُ

من همانم که سهو کردم

 

اَنَاالَّذی اعتَمَدتُ

من همانم که به خود اعتماد کردم

 

اَنَاالَّذی تَعَمَّدتُ

من همانم که به خواهش دل تعمد کردم

 

اَنَاالَّذی وَعَدتُ

من همانم که وعده کردم

 

اَنَاالَّذی اَخلَفتُ

من همانم که مخالفت کردم

 

اَنَاالَّذی نَکَثتُ

من همانم که عهد خود را شکستم

 

اَنَاالَّذی اَقرَرتُ

من همانم که به خطای خود اقرار کردم

 

اَنَاالَّذی اَعتَرَفتُ بِنِعمَتِک

من همانم که به نعمتت اعتراف کردم

 

(فرازهایی از دعای عرفه)

 

پ.ن: از همه ی دوستان دعوت میکنم در این چالش شرکت کنید،بخشی از هردعایی که باهاش

بیشتر ارتباط گرفتین رو در وبلاگتون انتشار بدین و به وبلاگ در مسیرآسمان(آقای گوارا) اطلاع

بدین تا به لیست وبلاگ های شرکت کننده اضافتون کنن.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۰
یا زهرا

نظرات  (۳)

خیلی قشنگ بود

خیلی خیلی

پاسخ:
مناجات امام حسین با خدا بایدم قشنگ باشه:)
۲۱ مرداد ۹۸ ، ۰۷:۰۴ آقای گوارا

ممنون که شرکت کردید .

 

+ الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا ...

پاسخ:
چالش قشنگیه:)

مناجات امام حسین با خدا بایدم قشنگ باشه:)

اوهوم

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی