عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...


ناگهان باز دلم یاد تو افتاد گرفت...

آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲ ب.ظ

۴

دختر اگر یتیم شود پیر میشود...

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲ ب.ظ

 

 


بابا یکی من را به قصد کشت میزد
هربار گفتم یا علی با مشت میزد

 

یک بار گفتم اسم زهرا مادرت را
دیدم که نامردی لگد از پشت میزد

نظرات  (۴)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

😔😔😔😔😔

۱۲ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۲۲ دچارِ فیش‌نگار

از قتلگاه بدم میاد

چکمه سیاه بدم میاد

 

از ساربون بدم میاد

از رد خون بدم میاد

 

از بوی دود بدم میاد

من از حسود بدم میاد

 

از اونی که پیروهنتو

دزدیده بود بدم میاد

 

من از طناب بدم میاد

ازاضطراب بدم میاد

 

از شهر شام بدم میاد

از ازدحام بدم میاد

پاسخ:
دخترای حضرت زهرا به مادرشون اقتدا کردند...
۱۳ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۳۶ نویسنده چیز آموز

واقعا شعر زیبایی بود 😥😥😥

پاسخ:
دست شاعرش درد نکنه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی