عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...


ناگهان باز دلم یاد تو افتاد گرفت...

آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۰۱ ب.ظ

۲

اربعین پای پیاده حرمت میچسبد...

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۰۱ ب.ظ

 

مسافران کربلا؛

 

پاهایتان آماده است؟

 

اربعین نزدیک است...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۷
یا زهرا

نظرات  (۲)

ولی جدی هشتاد کیلومتر، یکم واسه پاهای خسته زیاده هاااا...

 

پاسخ:
والا اونایی که رفتن میگن اصن نفهمیدیم کی رسیدیم اصلنم خسته نشدیم!

وااااای عالی دلم تنگ اون روزهای قشنگه پیاده روی هست، واسه این دوست الف جیم هم باید بگم بی دلیل هم نیست که این حرف رو بزنه ، کسی که لذت این بهشت زیر زبونش مزه مزه نشده ، هیچی نمی دونه ، و باید بگم من هم هر چی دارم از لطف امام زمان و امام حسین دارم 😇😇😇

پاسخ:
خوش به حالت که این مسیرو رفتیو شیرینیشو چشیدی:)
امشاءالله قسمت همگی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی