عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...


ناگهان باز دلم یاد تو افتاد گرفت...

آخرین نظرات

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ

۲

حضرتِ درمان بیا...

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ

 

 

یا رادَّ قَد ما فاتَ....

ای بازگرداننده ی از دست رفته ها

(دعای مشلول)

 

ما را یاری کن تا دوباره و دوباره به مسیری که انتهایش تویی بازگردیم.

 

#من گریه میریزم به پای جاده ات،تا

آیینه کاری کرده باشم مقدمت را

آقا نماز جمعه ی این هفته با تو

پای برهنه آمدن تا کوفه با ما

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۹
یا زهرا

نظرات  (۲)

اون قطره بزرگه تصویر کربلاست؟!:)))

پاسخ:
بله...فک کنم امام حسین باشن

می دونم که سر بزنگاه دلم بار رفتن به کربلای اربعین نخواهد بود . دعا کنین توفیق پیدا کنم ...

پاسخ:
هرچی خدا بخواد همون میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی