عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...


ناگهان باز دلم یاد تو افتاد گرفت...

آخرین نظرات

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۴۳ ب.ظ

۸

بدون عنوان

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۴۳ ب.ظ

سلام به همه ی بیانی ها...

از امروز به بعد میرم دانشگاه(خوابگاه) و شاید دیر به دیر مطلب بزارم،میخواستم از

همین الان معذرت خواهی کنم به خاطر کم کاری وبلاگ:)

از همه ی دوستانیم که تا الان گهگاهی به اینجا سر میزدن تشکر میکنم.

التماس دعا

یاعلی...

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۳
یا زهرا

نظرات  (۸)

۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۷:۴۴ دچارِ فیش‌نگار

من فکر میکردم دو سه سال دیگه میری دانشگاه! :) موفق باشید

پاسخ:
بله دیگه...پیر شدیم رفت.
خیلی ممنون

سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک(پیوند روزانه) داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید 

سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک(پیوند روزانه) داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید :///

(چرا نسلِ اینا منقرض نمیشه؟) کندوشون کجاست آتیشش بزنم

 

به سلامت

در پناه امام علی باشید

پاسخ:
:))))))
اصن رباتن یا واقعا میشینن دونه دونه اینارو میفرسن؟:/
سپااااس....

سلام و درود

دانشجو شدنتون مبارک

موفق باشید...

التماس دعا

پاسخ:
خیلی خیلی ممنون:)
۰۴ مهر ۹۸ ، ۱۲:۰۸ دختـرِ بی بی

عه وا دخترم!رفتنی شدی؟

به سلامتی

خوشحالم واست:)

پاسخ:
آره مادر رفتم که رفتم:)
ممنووون دیگه رفتم خابگاه راهه مادرمو ادامه دادم:))
۰۵ مهر ۹۸ ، ۱۶:۲۵ آقای گوارا

ان شاالله موفق باشید

پاسخ:
تلاشمونو میکنیم ایشلا که به موفقیت برسه
۰۷ مهر ۹۸ ، ۰۱:۴۳ آقای ‌‌میم

موفق و موید باشید

پاسخ:
سپااااس....

سلام 

 

ان شاءالله موفق باشید 

پاسخ:
خیلی ممنونم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی