عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...


ناگهان باز دلم یاد تو افتاد گرفت...

آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۵۵ ب.ظ

۱

من غلام ادب عباسم...

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۵۵ ب.ظ

 

 

گر نخیزی تو زجا، کار ِحسین سخت تر است
نگران حَرَمَم ، آبرویم در خطر است

                                    قامتِ خم شده را هر که ببیند گوید:
                                    بی علمدار شده  دستِ حسین بر کمر است

داغ اکبر رمق از زانوی من بُرد ولی
بی برادر شدن از داغ پسر سخت تر است

                                  دست از جنگ کشیدند و به من میخندند
                                  تو که باشی به بَرَم باز دلم گرم تر است

نیزه زار آمده ام یا تو پُر از نیزه شدی؟
چو ملائک بدنت پُر شده از بال و پر است

                                 پیش ِ من با سر مُنشَق شده تعظیم نکن
                                 که خدا هم ز وفاداری تو با خبر است

علقمه پر شده از عطر ِ گل ِ یاس، بگو
مادرم بوده کنارت که حسین بی خبر است؟

                                 به تو از فاصله ی یک قدمی تیر زدند
                                 قد و بالایِ رَسا هم سببِ دردسر است

اصغر از هلهله کردن بدنش میلرزد
گر بداند که تو هستی کمی آرام تر است

                                 تیر باران که شدی یادِ حسن افتادم
                                 دستت افتاده ز تن، فرق تو شق القمر است

وعده ی ما به نوک نیزه به هر شهر و دیار
که به دنبال سرت خواهرمان رهسپر است

 

 

 

 

 

نظرات  (۱)

خدا ازتون قبول کنه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی