عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...


ناگهان باز دلم یاد تو افتاد گرفت...

آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۵۱ ب.ظ

۰

من این حسین را نمیشناسم!...

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۵۱ ب.ظ

 

 

امام موسی صدر:

من حسینی را که کشته شده تا من گریه کنم نمیشناسم....

چرا من برای امام حسین گریه میکنم؟

من برای امام حسین گریه میکنم تا اورا به یاد داشته باشم و به یاد داشته باشم که او در

برابر دنیایی از قدرت ایستاد،دنیایی که همگی دست در دست هم داده و از هرسو او را

احاطه کرده بودند و او به تنهایی به میدان میرفت.

من نمیتوانم مراسم عزاداری امام حسین را از تلاش برای حمایت مجاهدان در مرزها جدا بدانم.

من نمیتوانم سوگواری برای امام حسین را درک کنم مگر آنکه بتواند قهرمانانی را تربیت

کند که در برابر ستمگر بایستند و در برابر حاکم ستمگر سخن حق را بگویند اینست

معنای امام حسین و معنای عزاداری امام حسین...

 

«کتاب سفر شهادت»

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۹
یا زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی