عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...


ناگهان باز دلم یاد تو افتاد گرفت...

آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۲۳ ب.ظ

۴

بدترین بلا!

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۲۳ ب.ظ

 

 


حضرت شعیب فرمودند:

 

یکی آمد و گفت: 


من خیلی  گناه کردم ولی خدا اصلا بلایی بر من نازل نکرده! 


خداوند به حضرت شعیب وحی کرد که به او بگو :


اتفاقا تو سر تا پا در زنجیر هستی..


آن فرد از حضرت شعیب درخواست نشانه میکند.


خداوند میفرماید: به او بگو که ️عباداتـش را فقط به عنــوان «تکلیف» انجام میدهد و 


هیچ لذتـــی از آن نمیبرد

 

 امام صادق علیه السلام:

خداوند کمترین کاری که درباره گناهکار انجام میدهد این است که او را از لــذّت مناجات محـــروم می‌سازد.

«معراج السعادة»

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۵
یا زهرا

نظرات  (۴)

متن جالبی بود 

پاسخ:
بله...فک کنم خیلی مبتلا داشته باشه

خدایا ما را از گناهکاران قرااااار مده...(با صدای امام جماعت محلتون بخونید.)

پاسخ:
الهی آمین:)
۲۵ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۵۳ دچارِ فیش‌نگار

لذت؟

پاسخ:
آری

لذت ؟!!

هعععی ...

پاسخ:
بلـــه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی