عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...


ناگهان باز دلم یاد تو افتاد گرفت...

آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۳۳ ب.ظ

۴

چالش 10 کاری که میخواهم قبل از مرگم انجام بدهم!

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۳۳ ب.ظ

وبلاگ سکوت چالشی رو راه انداختن با عنوان 10 کاری که میخواهم قبل از مرگم انجام دهم!

به نظرم خیلی خوبه هر کودوم از ما برای یه بارم که شده به این موضوع فکر کنیم و یادمون بیاد مرگ چقدر میتونه نزدیک و دور از انتظار باشه:)

 

1-سعی کنم بشم همونی که خدا دوست داره تا وقتی میرم پیشش خجالت زده نباشم

2-برم به یه کافه ی خیلی خفن و همه ی منو رو سفارش بدم:)

3-یه خونه ی خیلی بزرگ رو بخرم برای بچه های کار،اونجا جمعشون کنم و هرکاری از دستم برمیاد برای خوشبختیشون انجام بدم

4-هرکاری از دستم برمیاد برای ظهور امام زمان انجام بدم و حداقل اون دنیا سرم بالا باشه و بگم من همه ی تلاشمو کردم

5-وارد تیم ملی بسکتبال بشم و مدال طلا برای کشورم بگیرم یا حالا اگه نشد یکی از تیمای خوب ایران:)

6-برم پیاده روی اربعین و اونجا توی یکی از موکب ها خدمت کنم،برای یه برام که شده برم حج

7-تمام کتابای معروف جهانو بخونم

8-یه عالمه پول داشته باشم بعد برم پاساژای بزرگ تا جون دارم خرید کنم:) (حتی تصورشم حال خوب کنه)

9-مادر خوبی بشم و جوری بچه هامو تربیت کنم که باعث افتخار خودمو کشورم بشن

10-برم ایتالیا و اسپانیا و برزیل

11-یه روز از صبح تا شب برم پیش همه ی کسایی که میشناسم و بهشون بگم چقدر دوستشون دارم و برام مهمن...

 

واقعا 10 تا خیلی کمه! از همه ی دوستان وبلاگی دعوت میکنم در این چالش شرکت کنن.

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۸
یا زهرا

نظرات  (۴)

خرید کردن

چیزی که مردا ازش چیزی نمی فهمن

پاسخ:
اینکه آقایون از خرید خوششون نمیاد به خاطر پولیه که باید بدن یا کلا ذاتیه؟!!!
۱۹ فروردين ۹۹ ، ۰۸:۲۷ دچارِ فیش‌نگار

6 عالی بود

پاسخ:
6 دیگه دست خودمون نیست باید برامون برآوردش کنن

خیره انشالله

 

دعاهای قشنگیه ... انشالله اونایی که به صلاحتونه اتفاق بیوفته

امیدواریم :)

پاسخ:
امیدورام حداقل به چندتاییش برسم:)

من معتقدم اگر یک مدل کفش و مانتو و کیف بود

ا شر خرید توی عالم راحت میشیدیم

 

این تفکر یکم پیشرفته ترش میشه مینیمالیسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی