عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...


ناگهان باز دلم یاد تو افتاد گرفت...

آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۳۱ ب.ظ

۰

در مذهب ما بهار یعنی حیدر...

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۳۱ ب.ظ

 

 

«بسم رب الرئوف»

تا ساعتی دیگر سال جدید آغاز میشود...

سال97 تمام شد،با همه ی ناراحتی هایش...

با همه ی غم ها و غصه هایش...

 در این بین فقط خاطره ها ماندند و اتفاقات تازه ای پیش رویمان است.

آقاجان؛یعنی سال 98 سال ظهور است؟

سر سفره ی هفت سین دعا میکنم برای سلامتیت،برای آمدنت

امسال که تمام شد اما...چگونه یکسال دیگر را بدون تو به آخر برسانیم؟

نمیخواهی بیایی؟نمیبینی که دلتنگت هستیم؟

هنگام تحویل سال زمزمه ای گوشنواز را حس میکنم:آمدم ای شاه پناهم بده...

و دل وجانم پر میکشد سمت صحن و وسرایت...

یاعلی بن موسی الرضا،امسال که نشد،اما میشود سال دیگر دعای تحویل سال را در صحن انقلاب رو به روی گنبدت بخوانم؟میشود به تو سلام دهم و رزق سال جدیدم را از دستان تو بگیرم؟

زیر لب زمزمه میکنم:

اللهم صلی علی علی بن موسی الرضا المرتضی

الامام التقی النقی

و حجتک علی من فوق الارض...

به امید رحمتت ای مهربانترین مهربانان

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۹
یا زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی