عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...

ناب های مذهبی!

عاشق تریم...


ناگهان باز دلم یاد تو افتاد گرفت...

آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۲۱ ب.ظ

۱

حیدر...

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۲۱ ب.ظ

 

 

 

 

حیدر شدی تا پشت در هی در بکوبند!


جای ملائک نیست بال و پر بکوبند


زهرا دلش می‌خواست ذکر «یاعلی» را


روی عقیق سرخ پیغمبر(ص) بکوبند


سنگ علی را فاطمه بر سینه کوبید


باید که بر دُرِّ نجف حیدر بکوبند


نام تو اسم اعظم پروردگار است


این مُهر را باید به هر منبر بکوبند


معراج تازه ابتدایت بود، باید؛


نام تو را از این مقرّب تر بکوبند


هرکس تو را دارد چرا باید بترسد؟


مثل تو تنها از خدا باید بترسد...

 

نظرات  (۱)

۲۳ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۱۱ سیدحمیدرضا باب الحوائجی

درود بر شما

خیلی متشکرم که به وبلاگ بنده آمدید. (khodrofanni.blog.ir)

در مورد بازی زولا؛ این گیم آنلاین سبک شوتر در ایران پشتیبانی فنی می شود. من تقریبا مطمئن هستم خطوط ایدئولوژیک خاصی پشت آن نهفته است که شاید با "برخی احزاب" هم راستا است.

متاسفانه به دلیل محدودیت های "توجیح ناپذیر بلاگ بیان" مثل "دریافت شماره تلفن کاربران" قادر به صحبت در این خصوص نیستم.

در این خصوص هرچه با کاربران بیان صحبت کردم قانع نشدم. در طولانی مدت نمی توانم به این سرویس وبلاگدهی اعتماد کنم. "بلاگفا و بلاگ اسکای" را محیط مناسبتری می دانم (به رغم کاستی ها)

من به طور آزمایشی مقاله رو روی وبلاگم در بیان قرار دادم؛ در حقیقت وبلاگ اصلی من Khodrofanni.blogsky.com است

موفق باشید - باز هم سر بزنید.

پاسخ:
پست خیلی خوبی بود،واقعا تبلیغ بازی زولا رو توی مترو نمیتونم هضم کنم:/
+حتما...خیلی ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی